Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Co nas nie zabije to...

Nowy tydzien, nowe nadzieje.
Ostatnia Babcina sukienkowa porażka, miała jednak trochę plusów- M.in. nauczyłam się wszywac ekspres kryty.
Dowiedziałam się tez ze przy dzianinie z jakiej szylam muszę jakoś inaczej wykończyć dekolt.
Ktos coś podpowie jak mozna wykończyć dekolt oprócz wszywania podkroju?

No i wczoraj miałam urodziny, z tego powodu postanowiłam zrobic sobie prezent- kupiłam sobie stopki, m.in.: do sciegu owerlokowego, do obrebiania.
Mam nadzieję, że ta pierwsza na prawdę ułatwi szycie, bo strasznie mnie denerwowało jak krzywo mi zygzak szedł- raz brzeg się wywijał, raz nie... Okropnie to wyglądało.

A moze ktos podpowie- szyjąc stopką do sciegu owerlokowego wybieram nie zygzak, a scieg owerlokowy? Który to jest?

Pozdrawiam
I życzę miłego dnia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz